Esteu aquí: Inici OMAC Registre General Registre General Auxiliar

Registre General Auxiliar

Registre General Auxiliar

UBICACIÓ:


Ajuntament de Lleida

Oficina de Gestió i Atenció Tributària
Av. Blondel, 16, baixos
25007- Lleida

L'Oficina de Gestió i Atenció Tributària  també realitza funcions de Registre General Auxiliar, essent, per tant, una oficina descentralitzada del Registre General de l'Ajuntament de Lleida.

La principal funció com a Registre General auxiliar és deixar constància de la documentació adreçada a l'Ajuntament de Lleida (registre d'entrada) i de la documentació adreçada a la ciutadania (registre sortida). Tot i que està especialitzada en els temes de l'àrea econòmica, com a Registre general admet l'entrada de qualsevol document adreçat a l'Ajuntament de Lleida. 

Enllaç plànol de Lleida

HORARI D'ATENCIÓ:

Horari general:
De dilluns a divendres, de 9.00 h a 14.00 h

 

Accions del document

Destaquem

Preguntes Freqüents Bústia ciutadana Us Podem Ajudar Carpeta ciutadana Carpeta empresa Taulell d'Edictes Enquesta


© Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana
Semic Internet