Esteu aquí: Inici OMAC Objectius

Objectius / funcions

Objectius / funcions

  1. Informar, tramitar o gestionar mitjançant atenció presencial, telefònica o telemàtica, el major nombre d'assumptes de competència municipal que comportin una tramitació ràpida i amb un resultat immediat.
  2. Canalitzar les gestions complexes, és a dir, aquells assumptes de competència municipal que comportin una major complexitat en la seva tramitació i/o que cal resoldre en una altra instància o per personal municipal concret. I també dóna recolzament logístic i administratiu als departaments municipals en tots aquells assumptes municipals que siguin requerits per la ciutadania de forma massiva en un breu espai de temps.
  3. Rebre els avisos i queixes i suggeriments que formuli la ciutadania o col·lectius. Donar resposta als avisos i queixes una vegada obtinguda la informació adient. Transmetre'ls als departaments corresponents els suggeriments o iniciatives presentades.
  4. Introduir sistemes telemàtics en la relació entre la ciutadania i l'administració municipal, fent possible que aquella pugui obtenir els serveis municipals mitjançant els medis que ofereix la societat de la informació.
  5. Introducció de mètodes per la millora constant en la qualitat del servei d'atenció a la ciutadania.
  6. L'administració de la plataforma telemàtica d'interoperativitat interadministrativa EACAT.

     

Accions del document

Destaquem

Preguntes Freqüents Bústia ciutadana Us Podem Ajudar Carpeta ciutadana Carpeta empresa Taulell d'Edictes Enquesta


© Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana
Semic Internet