Esteu aquí: Inici OMAC Horari

Horari

Horari

Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana i Registre General

 HORARI:

En el següent període, de l'1 d'octubre al 31 de maig, ambdós inclusius:

 ► Dilluns a dijous:  Matí de 9 a 14h  Tarda de 16 a 18h

 ► Divendres: de 9 a 14h.                            

AVÍS IMPORTANT 

A partir del dia 17/9/2018 els tràmits relacionats amb gestions al Padró Municipal de Lleida, i que és tramiten a l’Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana s’haurà de sol·licitar CITA PRÈVIA.  

La petició de cita prèvia es podrà sol·licitar:

- Per telèfon: 973 67 80 60 

- Presencialment a l’Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana, Rambla Ferran, 32
 

 

En els següents períodes:

De dilluns a divendres de 9 a 14h:

 ► Horari d'estiu: de l'1 de juny al 30 de setembre, ambdós inclusius.

 ► Horari de Nadal: del 22 de desembre al 8 de gener, ambdós inclusius.

 ► Horari Setmana Santa: La setmana segons calendari oficial i la setmana següent.

 

 

 


Calendari laboral 2018

Festes estatals i autonòmiques:

  1, 6 de gener

30 de març

2 d'abril

1 de maig

15 d'agost

11 de setembre

12 d'octubre

1 de novembre

6, 8, 25 i 26 de desembre 

 

 Festes locals: 

11 de maig

29 de setembre

 

Accions del document

Destaquem

Preguntes Freqüents Bústia ciutadana Us Podem Ajudar Carpeta ciutadana Carpeta empresa Taulell d'Edictes Enquesta


© Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana
Semic Internet